Trött på mycket

Jag är trött på lägenhetshus byggt i trä
Jag är trött på att grannarna hörs in till mig
Jag är trött på att jag förmodligen hörs in till grannarna

Jag är trött på att telefonen inte ringer
Jag är trött på lack of communication
Jag är trött på att jag inte hinner med min bästa vän

Jag är trött på att dygnet bara har 24 timmar
Jag är trött på att jag måste sova en tredjedel av dygnets 24 timmar
Jag är trött på att veckan bara har sju dagar

Jag är trött på att inte hinna med
Jag är trött på stressen
Jag är mest av allt bara sjukt trött
Jag är trött på att jag inte kan somna

Mitt liv är fortfarande underbart
Jag har bara en sjukt pissig kväll

God natt - förhoppningsvis

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0