Skrattsalvor och deppdag

Mycket på gång. Det är fullt upp i Piteå nu vill jag lova. Igår var jag och Alex på skolan från elva till fyra och redigerade ett tidningsuppslag. Efter snabbmiddag hemma vände vi tillbaka till skolan för en kväll av undervisning i Photoshop. Det var skoj men mycket att ta in. Sanna, jag ska verkligen göra mitt bästa för att uppdatera dig. Hoppas jag kan vara lite pedagogisk och att jag minns något.

Idag har vi lektion från tio till fyra och ikväll ska jag och Sanna fotografera rockmusikerna. De har konsert på skolan och vi ska först fota backstage och senare under konserten. Jag är lite nervös för jag vill ju verkligen att det ska bli fina bilder. Om vi lyckas med fotograferingen ska det tryckas upp planscher för att promota rockmusikernas examenskonsert i slutet av oktober. Fatta hur stolta jag och Sanna kommer vara om vi lyckas (suger våra bilder får någon annan ta snyggare...).

Igår var ingen bra dag. Massa hyresvärdar bråkade med mig och David så vi var arga. Alex var deppig och Sanna var deppig. Emme var bara jätteglad och kvittrade medan vi andra tre muttrade. På Kåren under lunchen släppte allt och vi skrattade så magen knep. Vi skrattade åt vår deppighet, åt att Emme var så glad och åt allt mellan himmel och jord. Vi var så sjukt roliga. Synd för alla er som inte var med.

Jag har hittat ny höstjacka. En lagom lång, lagom grön och jättefin. Nu behöver jag inte gå runt i en sopsäck mer.

På onsdagar börjar vi aldrig före tio eftersom Kåren har student-diskussions-tid första timman. Jag och Alex glömmer alltid av detta och kommer på det först när vi ska gå till skolan strax före nio. Jag skjutsade David till jobb imorse. Vi gick upp med tuppen för att hinna innan jag skulle till skolan. Sorry babe att jag drog upp dig en timma tidigt.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Emme

Du är inte tillräckligt cool! :D

2008-10-08 @ 22:02:50
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0