Jag flyttar

Första december flyttar vi in i smeten. Mitt i stan ska vi bo!

Yiiihooo

Kommentarer
Postat av: MammaKarin

Här blev det fint värre......ta samma hjälp till er nya lägenhet så blir det så bra så bra :) Eller inte! Du kan ju en hel del själv, kan själv :) Stödhjulen åkte ju när du var typ .. år. Äh, du fattar. Kramen från nån som är avis på Lillgrabben.

2008-10-29 @ 19:02:03
Postat av: Sän

Woho! Därmed har jag fått ett nytt övernattningsställe efter en helkväll på stan! Tro inte att din soffa kommer vara tom många minuter från och med första december! Aldrig mer gå hem till Ankars efter stan! ;)

2008-10-30 @ 13:54:42
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Jonas

Huh???

Come back to me om vad mamma menar... Jag fattar nollkommanolla....

Grattulerar..

Och BTW det är min soffa.. :p

2008-10-30 @ 14:33:16
Postat av: Minnski

Jonas: Hon syftar på att jag "kan själv" (á la barnspråk). Och så tycker hon väl att jag är duktig på att få det fint hemma. =) Sen pikar hon mig för att jag inte vågade cykla utan stödhjul. Sen är hon avis på Stefan för att han ska komma till mig ikväll...

Och btw igen, det är mamma o pappas soffa! :P

2008-10-30 @ 14:46:48
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Stockholm

Ååååh grattis Minnisen! Om soffan är skön kanske den blir nya drömsoffan (sorry Säni). Hihii, saknar dig min vän.

2008-10-30 @ 19:17:55
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0