I´m dying one piece at the time

Min rygg tar livet av mig. Det gör ont hela vägen längs ryggraden från skuldrorna ner mot höften, magens "sidmuskler" smärtar vansinnigt och jag vet varken hur jag ska sitta eller stå för att inte känna av det. Kanske jag ska spendera helgen liggandes? Men hur ska jag då lyckas redigera åt mamma?

När jag och David sover tillsammans i min lillsäng får jag också ont, men inte ens nästan i närheten av det här. Och i natt har jag sovit själv! Vad är problemet?

Jag måste börja träna igen, för min ryggs skull om inte annat.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEJ! Inte ont i ryggen......mina bilder......ta en Ipren eller nåt! Sa hon som aldrig äter några tabletter själv men så vill jag ju gärna ha din hjälp. Fluffa upp med kuddar så kan du ha laptopen i knät, det funkar nog. Sköt om dej. Kram till mammas Maja.

2008-10-24 @ 15:58:01
Postat av: Emme

Jag vet varför du har ont i ryggen. Det är från alla shoppingkassar och skopåsar du alltid bär med dig hem från en promenad på stan :)

2008-10-24 @ 16:23:02
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0