Han har anlänt

Igår gick vi till Acusticum och Blackboxen för att först titta på mediedesigns vernissage. Massa fina tavlor och självporträtt. Klockan 19 var det insläpp i den nu magnifika Blackboxen, alla ville se rockmusiker-ettornas examinationskonsert. Shit vilken konsert! Upplevelse med Lisa i spetsen hade byggt scen och byggt upp en grym dramaturgi. Häftig konsert och sjukt bra låtar! Me like.

När jag sen var hemma började jag rulla tummarna för att klockan skulle gå. Stefans plan var försenat så jag mötte honom på taxistationen först vid 22. Vi åt godis, chips och kollade på film. Mys! Så himla härligt att ha lillebror här. Och och och, jag sov gott i natt! Jag har haft jättesvårt att somna sen David åkte hem till Helsingborg, men med en lillebror på golvet sov jag gott. Jag är tydligen inte bra på att sova själv längre. Som vanligt nu för tiden vaknade jag av ett vibrerande vitrinskåp och en förbannad grävmaskin som lever om på gatan.

Ikväll är det Halloweenfest på Kåren. Lisa hade en bra idé om vad vi kan klä ut oss till. Hoppas vi kan fixa det och att Patrik och Stefan kan hänga på samma tema. Vore ball med en grupputkklädning på fem pers! Stefan var sugen i alla fall.

Idag blir det en tripp på stan. Gröna skylten ska givetvis besökas och så ska jag visa Stefan vart jag och David ska bo om en månad och så ska vi handla mat så jag kan laga god middag ikväll.

-Minna

Kommentarer
Postat av: ella

Hej ja! Nja vi glömde bort kåren o gick hem. Vi har blivit så trötta o tråkiga.. Nåväl, var det kul?

2008-11-01 @ 12:29:28
URL: http://mersol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0