Sjuuuuuuk

Nu har jag varit sjuk i flera flera dagar och jag är så less. Igår ville jag bara gråta för jag var så trött på det. Och imorse när jag vaknade och kände mig lika kass som igår blev jag sur.

Och David skrattar åt mig för att jag ser ut som en fågelholk för jag är så tät i näsan.

Mamma. Du vet vad som önskas i det här läget, nyponsoppa, en godispåse, halstabletter och en tidning. Ibland vore det skönt att vara liten och sjuk hemma hos mamma. Hon vet vad som önskas av hennes sjuka barn. Bästaste mamma (och pappa också såklart).

Blää. Nu vill jag få ork så det blir ordning på torpet igen.

Till råga på allt så fick Sanna den jäkeln träffa Markus igår. Min kärlek sen Idol, Markus Fagervall. Det tycker jag är fusk och inte alls okej. Buhuu.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Alex

Ett litet tips till fågelholken: näsdroppar (eller nässpray heter det väl, men jag har alltid sagt näsdroppar). Jag tycker ofta man underskattar näsdroppar när man är förkyld...

Det lättar lite på trycket iaf =)

Krya på dig, baby.

2008-11-26 @ 12:57:02
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Emme

Vi är besvikna på henne för hon tog ingen autograf! Så det så! :)



Min näsa piper, vad betyder det?

2008-11-26 @ 16:09:39
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: MammaKarin

Stackars lilla gumman, mitt ömma modershjärta svämmar över o vill genast komma till undsättning. Här i Hulevalla vet vi hur vi ska hantera sjuklingar med det du beskrivit. Då om nån gång ska man skämmas bort så man riktigt får känna vad ynklig man är o att nån bryr sej.

Skickar 1000 kramar o lika många tankar till min lilla Gurka

2008-11-26 @ 16:22:14
Postat av: Emme

Hahahaha. Du är störd.

2008-11-26 @ 23:11:12
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0