Oplanerat

Trodde jag skulle få besök av finaste i lite lagom tid ikväll. Men hans fest med Filip Hammar är tydligen cool så han blir där till sent. Kanske jag vaknar av en ölluktande skönhet någon gång i natt istället. Får jag bara en puss är allt i sin ordning igen.

Lisa bjöd på middag tidigare ikväll. Kristoffer i hennes klass ska flytta till Katrineholm så det var avsked för honom. Riktigt trevligt med massa folk, skratt, thaimat, chokladpudding, sång och konstiga konversationer om vilken nationalitet man såg ut att tillhöra. Jag är Tjeck. Bara så ni vet!

Digitalfotolektion hela dagen idag. Det var himla kul att börja skolan klockan nio en lördag. Hur som helst lyckades typ bara jag och Alex bra med våra fotouppgifter, skönt. Och så blev jag godkänd på båda porträttbilderna vi hade redovisning på i tisdags - dubbelskönt!

Jag har gråtit en skvätt idag. Det är verkligen inte mycekt som får mig att gråta nu för tiden. Men när en vän öppnar sitt hjärta, blottar sig och berättar det jobbigaste i hennes liv - då brast det. Älskade vän, du är så bra och stark och modig! Världens puss och massa kärlek till dig.

-Minna

Kommentarer
Postat av: Emm

Du är bäst. Tack för att du finns.

2008-11-09 @ 03:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0