Klara, färdiga, gå!

Jag och Alex tog oss i kragen och åkte till Öjebyn för att simma. Vi (jag?) trodde inte vi skulle orka lika mycket som förra året, men bannemej, vi fixade 1000 meter på 32 minuter. Behöver jag tillägga att vi kände oss nöjda? Vi njöt en stund i varmbassängen innan vi duschade och åkte hem.

Tidigare idag var jag och David på stan en sväng. Han klippte sig och jag ville visa de två potentiella nyårsklänningar jag kollat ut på Vila. Tyvärr fanns bara en av dem kvar så jag kunde inte jämföra igen. Lyckligtvis var det den som jag tror att jag trivs bäst i.
Nyårsoutfit: check!

Mammas tolv bilder till nästa års kalender blev idag färdigredigerade och ivägskickade till Önskefoto. Hoppas det blir fint!

I helgen har jag skola både lördag och söndag. Vit helg för mig? Hmm, grå tror jag i alla fall.

Nu ska jag pussas med finaste.

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0