Jag vill ha... och Halloween

I julklapp önskar jag mig:
*ett extrabatteri till kameran
*ett större minneskort till kameran
*en minneskortsläsare (ska det vara en eller ett framför minneskortsläsare?)

I fredags var det Hallooweenfirande på Kåren. Jag, Stefan, Alex Lisa och Lisas Patrik förfestade med mumsig kycklingmiddag och Diggiloodans uppe hos Lisa. Jag var utklädd till misslyckad promqueen, Stefan var en superhjälte ("Varför räddar inte supermannen svältande barn i Afrika?
Varför räddar inte supermannen gatubarn i Chile?
Varför räddar bara supermannen vackra kvinnor i nöd när det finns barn som inte får sitt dagliga bröd
?").
Lisa var utklädd till en läskig typ och Patrik likaså. Alex hade en sjukt lyckad half/half-outfit. Halva hon var snäll och andra halvan var...bitch? Det var en skojig kväll, men det var helt konstigt att komma till Kåren och inte känna igen folk... Och så saknade jag Sanna och Emme där.

Igår var gänget på nya Bondfilmen. Alltså, jag har aldrig varit ett Bondfan och jag är det inte nu heller. För det första gillar jag inte att man måste komma ihåg vad som hände i förra filmen för att fatta den nya, JAG MINNS INTE SÅNT! Och för det andra hade vännerna bra argument om att det inte var en typisk Bondfilm. Alex nämnde att han inte en enda gång sa "Bond, James Bond". Det fanns inga heta sexscener och det fanns inga fräsiga bilar, det häftigaste var väl typ en Ford. Ford..?!
Jaja.

Om en stund åker Stefan härifrån. Det är tråkigt att säga hej då men jag är glad att han kom över huvud taget. Bästaste lillebroren!



-Minna

Kommentarer
Postat av: Alex

Bra att du har kamera, gumman! Tack för lånet av bilderna! Om du tittar noga så ser du att du fått en liten byline.

Om jag snor bilder av dig så snor du text av mig...? :)

2008-11-02 @ 13:08:09
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: MammaKarin

Jisses så ni spökat ut er, kanonbra! Hur lyckades ni få röda ögon på killen på bilden jag glömt namnet på??? :) Det kan bli att du får åka ut o kolla vovve åt mej inom snar framtid, har pratat med matte o det verkar bara så himla bra. Sen får vi se hur vi löser resten..... Ha en riktigt bra vecka så hörs vi under densamma. Kramen.

2008-11-02 @ 17:59:10
Postat av: Minna

Haha de röda ögonen är tack avre blixten på kameran. Lyckoträff skulle man kunna säga =)

2008-11-02 @ 18:26:29
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Säni

EN minneskortsläsare. Läsare är sist i ordet och sägs med EN framför. Därför är det EN även här.. :)

Saknar dig, men på torsdag hänger jag med på lektionen och ser om det är nåt att ha.. Tror inte att jag kommer hinna med att läsa fyra kurser, men vi får väl se!

Kraaam

2008-11-03 @ 12:36:19
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Lellebrorn

Hmm.. vill minnas att du fotade en massa bilder när vi gick å handla mat:p. har du några som blev bra till övers kanske?

2008-11-15 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0