Jag har sminkat mig i skenet av två värmeljus

Davids lampa på toaletten är död. Som tur var fanns tre värmeljus att tända varje gång man skulle besöka toaletten. Imorse sminkade jag mig i skenet av två värmeljus. Det var en match, men det gick. Man har väl gjort det förr.

Jag är helt död idag. Träningsverken från tisdagens pump verkar bara bli värre för var dag som går. I natt vaknade jag av smärta i låret. Det var David som i sin sömn ville vara nära och lägga upp sitt ben på mitt. Det gick inte. Jag lyfte ner hans ben och flyttade mig lite så jag slapp det onda.

Vi var vakna på tok för sent i natt. Typ kvart i tre somnade jag. Från en sekund till en annan var jag i dvala. Tydligen gjorde jag roliga ljud när jag sov, David spelade in sovande Minna på mobilen så jag skulle få höra. Det lät inte så mycket. Jag tyckte det lät lite gulligt.

Ikväll är det bratfest på Kåren. Tennisveckan goes Pite. Jag ska nog inte gå. Dels för att vi har lektion imorgon och dels för att jag inte alls är sugen. David funderade på om vi kunde göra något annat skoj istället. Jag föreslog bowling varpå han svarade: "Men jag tänkte på nåt så Lisa kan vara med också. Hon har ju ont och kan inte bowla." Söta fina som tänker på Lisa. Dåliga jag som inte gjorde det :o/

-Minna

Kommentarer
Postat av: Säni

Tråkig du är som inte ska med ikväll! Jag har faktiskt oxå lektion imorgon, men det är väl inget som hindrar mig! ;) Plus att jag har köpt en klänning!

2008-11-14 @ 14:42:04
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Emme

Du ska visst till Kåren min lilla sköna höna.

2008-11-14 @ 14:43:51
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0