Sara Bareilles

Varför har jag hela Chris Browns album i min Winamp-playlist när jag byter låt så fort någon låt med honom kommer?

Tips tips tips!
Har ni hört underbara Sara Bareilles? Om inte, ladda hem!! Hon gör en låt i någon reklam, Love song: "I´m not gonna write you a lovesong, cause you ask for it, cause you need one..." Sjukt bra text och vansinnigt glad melodi!

Min riktiga favorit med Bareilles är dock Bottle it up. Gillar sån där skön, glad musik som man blir alldeles varm av.

Nu ska jag alldeles strax på konsert på skolan. Stina sjunger med sin enseble. Vill inte missa!

Kommentarer
Postat av: Holm

Det är olagligt att ladda hem !

2008-06-02 @ 12:26:43
URL: http://holmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0