Fullproppat

Igår var det fullt upp. Schemat proppades och dagen fick ett fett plus i kanten!
Halv ett träffades jag och Ankan för lunch på Röda Lyktan. Hon ska till Grekland på fredag så hon ville kolla sommarkläder på Vera. Hon hittade inget, men jag som inte har pengar hittade två par shorts. IIhhhh måste nästan köpa ett par av dom. Måste fundera några dagar till först.

När jag väl kom hem gick jag upp och väckte min nästan-sambo-Alex. Hon var sjuk så hon hade lagt sig för att sova när jag gick fram på stan. Efter en stund ringde Lisa och vi fick springa ner för att skjutsa henne till Kallax. På vägen hem pratade vi om att vi skulle gå på Stinas konsert men Alex ville hem och byta om först. Stina var grym! Hon var hur förkyld som helst men gjorde ändå ett toppenjobb! Grymma grymma vän! Var helt stolt!
Efter spelningen på innergården skulle danstvåorna ha sin examensuppvisning på Kåren så vi trillade in där, köpte fika och slog oss ner i mjuksoffan. Erik och Andreas underhöll mellan numren. Vilka killar! Andreas dansuppvisning var bara top notch, som vi säger!!!

Jag var bilkåt igår. Jag ville bara köra bil. Vädret var toppen så vi drog till Havsbadet. Alex hade aldrig varit där, men nu var det dags. EOS fick följa med så vi tog massa fina kort vid havet. Härliga timmar på Havs. Härligt med havet som inte smakar salt!

               Vansinnigt nöjd med den här bilden
Älskar den här bilden!


När vi väl kom hem var vi hungriga och Alex började kocka hamburgare när det ringde i min hemtelefon. Det var en kille som ville sälja fonder för mitt PPM-val. Han var jätterolig och sa "dårå" efter varje mening så jag småfnittrade mest hela tiden. Men det roligaste var när han sa: "Oj, nu kommer chefen visst. Öööh, jag slutar visst nu. Går det bra om jag ringer tillbaka?". HAHAHA Jävla kul kille det där! Han får gärna ringa igen.

Kommentarer
Postat av: Säni

Shit, vilka bilder Minna! Kul att du börjat använda din blogg igen! ;)

2008-05-28 @ 16:02:49
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Säni

Jag VETT! Sjuckt sårgligt att åka hemm! Menn vi hörrs jö önder såmmaren! (Jag är på sommarlov, mina stavningskunskaper har gått i ide..)





Pussssssssss

2008-06-06 @ 10:32:54
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Emme

Det är ju så typiskt att man ska vara tvungen att tjata på dig om uppdatering ;)

2008-06-10 @ 14:18:39
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0