Tillbaka i Piteå

Jahapp då var jag tillbaka i Piteå igen... Jag har varit hemma på slätta i nio dagar, och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut. Förutom den tiden Karl-Johan har jobbat har vi varit med varandra.  Det har varit så mysigt/roligt/härligt/bra i princip hela tiden. Vi har varit på två släktkalas med hans släkt, middag med hans föräldrar + Emelie, middag med Jesper och Emelie, middag och dagar hos min familj, mini-släktträff med min mormor och morbror och kul besök hos Annika och Martin...

Jag har haft det så sjukt bra och det var fan inget annat än ångest när jag kom tillbaka till Piteå igår. Vill hem igen!!! 2½ vecka innan nästa hemresa. Jag längtar!!!

 
Innan snön och vintern kom fick jag känna på våren, det var en härlig dag!

 
Middag med Jesper och Emelie

 
Familjen Nykvist. Vi var där på påsk, därav busfrönas röda kinder =)

     
Karl-Johan hade med sitt Wii. Mamma och pappa tyckte det var kul!

Jag har tagit sjukt mycket bilder, men jag orkar inte ladda upp alla här. Ni som har facebook får kolla där istället sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0