Fundileringar

Jag funderar på så sjukt mycket just för tillfället. Jag tänker på att jag får åka hem och pussas om elva dagar, jag funderar på om kråkan verkligen hade grävt ner en brödbit i snön utanför mitt fönster, jag funderar på varför jag inte gillar Josefin Crawfoord och så funderar jag på varför jag vaknade i natt med helt avdomnade fingrar. Undrar hur jag sov egentligen, för fingrarna stensov verkligen. Jag skulle ta tag i mobilen och kolla vad klockan var men jag lyckades inte lyfta den. Haha, sjukt.

Och så funderar jag en hel massa på hur jag ska klippa mig. Jag har hittat ett hett förslag och här kommer en bild.
image60
Jävligt cool frisyr, MEN jag skulle inte ha det lika ljust och luggen skulle nog bli lite kortare. Jag vet inte ens om jag skulle ha det slingat som på bilden, förmodligen skulle jag färga på annat sätt. Nina fixar =) Så, säg vad ni tycker är ni snälla...

Idag ska jag hjälpa Lisa att filma hennes tv-inslag från en modevisning. Hoppas det blir snygga bilder och att intervjun går bra.

Ikväll ska jag på massage igen. Gud vad skönt!

Jag har galen träningsvärk i mina ben och då framförallt låren. Bodypump i söndags och spinning igår, det satte sina spår. Aj aj aj.

Nu är det dags att borsta tänderna, snart dags för möte på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0