Studera.nu

Jag har precis tackat ja till tre extrakurser i höst. Sex kurser på en termin istället för fyra. Det SKA gå, annars får jag väl spara någon till senare.
Kurserna är iallafall:


Digitalfoto 1

7,5hp, Kvällstid, Kvartsfart (25%)

Normal undervisning

Journalistik i nya medier

Luleå tekniska universitet , Piteå

HT 2008


Projektledning och projektmetodik 1, inom musik, medie och upplevelseindustrin

7,5hp, Dagtid, Halvfart (50%)

Normal undervisning

Journalistik i nya medier

Luleå tekniska universitet , Piteå

HT 2008


Scenisk beredskap inom musik och media

7,5hp, Dagtid, Kvartsfart (25%)

Normal undervisning

Journalistik i nya medier

Luleå tekniska universitet , Piteå

HT 2008


........................

Om tjugo minuter sätter sig David på tåget från Helsingborg.
Klockan 16 - prick - stämplar jag ut, rusar ner till bilen och slirar till tågstationen i Vara och plockar upp honom.
Tror det blir en bra helg det här.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, men nu är det så många som tipsat om krakow så vi måste nog åka dit. Krakow är paxat! Tack för tipset!

2008-07-11 @ 12:27:34
URL: http://emmabergh.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag har inte bestämt mig riktigt men om jag fortsätter så är det ju bra att ha tackat ja i alla fall :)



Jo det var ju vårens kurs vi skulle söka till, det var därför vi var tvungna att söka nu. Glömde du söka till våren? Haha, men Minna, SEX KURSER?? Du kommer typ plugga ihjäl dig.

2008-07-11 @ 14:47:36
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har också tackat ja till dessa tre :) Du och jag i pluggvärlden ALL THE TIME!! :D

2008-07-12 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0