Sannor och David

På fredag åker jag till min Sanna och på lördag när den Sannan jobbar ska jag träffa Sanna, min klasskompis. David blir förvirrad när jag pratar om mina vänner, han tycker jag har så många Sannor.
Jag har döpt dem till "min Sanna" och "Patriks Sanna" så han vet vem jag pratar om.

Hur började svamla om David mitt i allt Sannaprat? Well, Sanna och Sanna fredag och lördag. Jag har tänkt kolla med Alex om hon också vill komma och sola med oss på lördag. På söndag åker jag till David! Han fyller år på lördag så jag får fira honom en dag i efterskott. Funderar på att hyra en trumma och ett munspel och ha enmansorkester för honom när jag kliver av tåget.

Det verkar onekligen som det är upplagt för ännu en kanonhelg.
Jag känner det ända ner i tårna!


Jag hade tänkt skriva ett underhållande inlägg, men jag inser att jag inte har något intressant att berätta... Kanske någon tycker det är intressant att jag hittat en bästis i Italien? Det ringde en kvinna igår preciiiiis innan växeln skulle stänga. Så fick jag prata engelska i massa minuter och hon skulle skicka fax som jag skulle skicka tillbaka med en mailadress.
Tjena, tänkte jag, jag har aldrig faxat... Men fine det kan jag väl fixa.

Imorse ringde hon och sa att hon inte fått något fax, då förklarade jag att det var för att jag inte fått något. Hur det än är så kom faxet till slut och där stog typ "Hej Minna, tack för det trevliga samtalet.. bla bla bla du är bäst!"
Shit vad glad jag blev, en främmande människa som säger att jag är bäst liksom! Så jag skrev tillbaka på faxet att jag tyckte hon också var bäst.
Och hux flux ska jag åka och hälsa på henne i Italien! Hon bor på någon tjusig vingård med sin man och deras hushållerska. Sjukt häftigt! Jag åker om en vecka...


Kommentarer
Postat av: alex

Italien... Är du seriös, eller är det jag som är trög??

2008-07-28 @ 01:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0