Så blev jag kallad stjärna oxå!

-Åh, men se där! Vilken stjärna!

Julafolket gillar mig, stackars alla att jag gör sista dagen idag. Hur ska de klara sig utan mig?

Efter klockan 16 idag blir det kraftig minskning på min aktivitet här på bloggen. Då börjar nämligen mitt sommarlov och jag ska göra betydligt vettigare saker än att sitta och göra ingenting i en reception. Jag kommer alltså inte ha tid att blogga lika mycket!

Det känns så skönt att få vara ledig nu. En helg med Sannor och sen massa tid med finaste David.
Det är inte dumt att vara jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Säni

MysMinna! Imorgon ses vi! Ring efter jobbet, antar att det är ganska snart!? ;) Pussar

2008-07-25 @ 15:46:00
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0