Min idylliska värld

Jag hade en helt underbar kväll igår!
Det var vrålvarmt hela dagen igåt så när jag slutade körde jag räser hem så jag skulle hinna njuta av det fina vädret. Jag bytte snabbt om till bikini, drog fram solsängen och lade mig till rätta. Oh så härligt det var, men varmt!

Jag hade det stora huset helt för mig själv eftersom mamma och pappa åkt iväg med husbilen och lillebror var i Göteborg. Vad skönt det var att vara ensam!!
I Piteå var jag jätteberoende av att få Minnatid men sen jag kom hem har det liksom inte riktigt blivit av eftersom huset delas med flera personer.

När jag solat färdigt och ätit middag på altanen slog jag på musik i vardagsrummet som strömmade ut genom altandörren. Jag tog min braiga bok och la mig i härliga hängmattan. När det sedan blev lite kyligare hämtade jag kudde och filt och placerade mig återigen i hängmattan.
Det var så underbart att ligga där, titta upp i trädkronorna på äppleträden, lyssna på musik och höra fågelkvitter. Så idylliskt så man nästan kräks! Mitt idylliska underbara barndomshem!

Till slut höll jag på att somna i hängmattan så jag gick in och duschade, kikade lite på datorn innan jag somnade med ett rofyllt leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0