Jag har fått skäll...

Jag har börjat vänja mig vid att kunder ringer och skäller för att de inte kommer fram till kundtjänst.. Men alldeles nyss fick jag skäll av en chef. HJÄLP!
Han är ansvarig för alla butikerna (vet inte riktigt vad det innebär). Iallafall, det var någon som ringde och frågade efter den som är ansvarig för Stockholmsområdet, jag visste inte om Stockholm tillhörde norr eller syd så jag kopplade till han som är ansvarig för allt.
Det var dumt.

Han ringde upp mig efteråt och frågade om jag hade kopplat en kund till honom.
-Jag sitter ju för fan på semester. Då kan du ju inte koppla kunder till mig hur som helst!!
-Jaha, jag visste inte...
-Om du håller på och kopplar folk till mig så kan jag ju fan inte svara i telefon alls till slut!!
-Oj, nej det förstår jag.
osv

Helvete vad ynklig jag kände mig. MEN HUR FAAAAN SKULLE JAG KUNNA VETA ATT HAN ÄR PÅ SEMESTER NÄR INGEN TALAR OM DET FÖR MIG?!?!?!?!

Nu vill jag hem!

Kommentarer
Postat av: mikK

Ojdå, låter inte kul ;(

2008-07-04 @ 13:40:54
URL: http://iqfisk.blogg.se/
Postat av: mikK

Hittade till din blogg via "senaste inläggen" listan på blogg.se imorse har jag för mig.



Ja, det är en flat! :) en underbar ras, låter kul att ha en egen kennel dessutom. Haha, du är duktig på sånt där med hundar du verkar det som ;D hon är 1½ år ungefär :)

2008-07-04 @ 18:04:15
URL: http://iqfisk.blogg.se/
Postat av: Säni

Äsch Minna, vännen, bry dig inte om det! Folk som är chefer tror att de är någonting, men precis som du och jag är de vanliga människor. Han borde ta sig i kragen och komma ner på jorden ett tag, tycker jag! You go girl! ;)



September.. Han jobbar sex dagar i veckan i sex veckor nu, så han hinner inte komma ner. Jag har fullt upp på jobbet själv.. Sen är det nollep, och han börjar sin praktik i början av augusti.. Så.. Därför hinner vi inte ses. Vilket suger. Enormt.

Du, chaufförsjobbet låter riktigt kul, och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas ihop! (Ni är såå söta!!) :) Och till hösten, när vi inte har något besök, måste vi börja hänga mer - ta riktiga myskvällar med film och godis - tröst äta för att vi saknar våra män! Haha.. ;)

Puss!

2008-07-05 @ 00:12:48
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Säni

Vännen, gud vad tråkigt om Alex flyttar! Emme har inte orkat tänka nåt under sommaren hittills, så hon vet ju inte heller riktigt.. Men du kommer väl ihåg vad du har lovat om Alex flyttar..? ;) Usch, nej, jag hoppas att hon stannar kvar! (Inte för att du ska flytta till Ankars då, men det förstod du kanske..?)

Nu måste jag sticka till jobbet, har min fjärde stängning i rad nu, har vänt på dygnet totalt.. Igår var jag hemma 23.10, vi stänger butiken 22.00. Kunderna vill inte gåå!! Och killen som stängde förbutiken var klar tio i elva, gosh! Bla bla blaa.. Bla bla blaa.. Gud så intressant med ICA-snack! Åh, blir så trött på mig själv! Nu ska jag dra i alla fall, det var det jag ville komma fram till! Herregud!



PUSS

2008-07-06 @ 14:27:20
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0