Åååh

Det har varit en hyfsat lugn förmiddag. Jag har delat ut post i lugn och ro och telefonen har ringt bara lagom mycket. När jag var färdig med mina bestyr och tänkte att: "Nu ska jag ta mig en kopp kaffe." då börjar det ringa som fan. Fick springa som en idiot fram och tillbaka till kaffemaskinen.

Först för att fylla på den - till receptionen o svara i telefon - till kaffemaskinen o ställa dit muggen, fan maskinen är inte redo - till receptionen o svara i telefonen - till kaffemaskinen o ställa dit muggen o trycka på "kaffe med mjölk" - till receptionen o svara i telefon - springa till kaffemaskinen o hämta muggen o springa tillbaka för att svara i telefon.

Sen kom det typ sju samtal på raken så det tog ytterligare några minuter innan jag fick ta en klunk. Och nu sitter jag här och skriver och fördröjer mitt kaffedrickande ytterligare.
Jag är ju inte alltid smart alltså!

Igår hade Jullan simskoleavslutning så jag, familjen Nykvist, Nathalie och Sanna var där för att titta. Jag hade som vanligt med mig kameran och var fotograf. Alice (fem år) tyckte det såg roligt ut så jag knöt fast kameraremmen runt hennes arm (så kameran var säker från vattnet). Herregud vad mycket kort hon tog ungen. Hon fick dock till någon enstaka lyckoträff. Hon kan bli en duktig fotograf i framtiden.
Alice hade en dagiskompis där också, Albin, som hon är kär i. Fadder Minna var inte sen att ta kort på de små sötnosarna och sen verkade Albin tycka att jag var kul. Han tog tag i min arm och sa att jag "måste följa med och kolla där borta.". Det var till karusellen vi skulle gå och jag skulle fungera som "farttagare". Jag fick springa runt runt runt så de små fick snurra. "SNABBARE DÅ, JAG BEHÖVER JU INTE ENS HÅLLA I MIG. IIIHHH". Haha söta ungar!

Planerna har ändrats för helgen. Det var tänkt att David skulle komma, men det gick inte, så jag får vänta en vecka till innan jag får kramas. Men det är okej, bättre sent än aldrig. Och helgen efter det ska jag till honom för att delta i hans mammas beduinfest. Kan bli sjukt intressant. =)

Sen ska jag kanske på turné i sommar. Jag ska agera chaufför runt om i landet. Jag tänker kalla det för turné. Jag ska på turné. Sjukt kul =) Tror inte det är spikat än men det löser sig. Blir det ingen turné så är jag i Pite istället och skrattar åt mina phösarvänner och deras nollor!

Ikväll bär det av mot Göteborg. Jag och Sanna drar med tåget och gör Liseberg osäkert imorgon. Då möter vi även upp underbara Alex, och Sanna skulle höra med Sofie om hon är sugen. Det blir fest på kvällen så förmodligen är jag apbakis på söndag. Tågresan hem blir väl som vanligt hemsk efter en utekväll med Sanna. Men det är det värt!

Snart lunch!


Kommentarer
Postat av: Säni

Heej vännen! Haha, vad är det för en festival? :P Låter intressant, och jag antar att det blir kul/skönt att träffa Daveman igen! Jag och Patrik kommer inte att ses förrän tidigast i september nu, så jag är lite nere.. Men men, det är så det är. Fan.



Gör Göteborg osäkert nu! Jag jobbar hela helgen, annars hade jag kanske hängt på! ;) Massa kramar!

2008-07-04 @ 12:59:10
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0