Mina kommentarer

Jag har beslutat att inte publicera några av de kommentarer jag får på bloggen. Då kanske alla kan tala om vem det är som skriver? Bara för att jag har aningar betyder det inte att jag vet vem som skriver.
Så, skriv ditt namn, nu är det ändå bara jag som läser kommentarerna.

Tentapluggandet är i full gång. Igår var vi i skolan till lunch sen var det bara hem och plugga till tentan. Bortsett från en stunds karaokesjungande var jag och Alex ruggigt effektiva. Tror vi har grepp om radiotentan nu iallafall. Idag ska den svåra tentan etsas fast i huvudet, Medier i Samhället. Svårt.

Kommentarer
Postat av: Sänni

Om det var live-band på kåren? De som sjöng ABBA-låtar hela kvällen..? Haha.

2008-01-20 @ 21:14:35
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Sänni

Om det var live-band på kåren?! De som sjöng ABBA-låtar hela kvällen..? Haha..

2008-01-20 @ 21:15:12
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0