Sånt här är kul...för mig.

Snor det här från Fias bilddagbok, som snodde det av Bella. Vi är tjuvar hela högen.

vad står det i ditt 5e sms?
Hihi. Fint. Nu ska jag sova och drömma om dig. Pussar

vem ringde dig senast?
Säni

vem ringde du senast?
David

vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
En gullig bild på David

vilket språk är din mobil på?
Svenska

vad heter din ringsingnal?
Maia Hirasawa - Matiis & Maia

hur många sms har du i din inkorg?
Omg. Om det ändå kunde stå så man slapp räkna...typ 100..

vad står det i ditt översta sms ?
"Hej darling. Kan du göra mig en tjänst? Kan du svara på det här sms:et. Jag vet inte om mina sms kommer fram. Tack sötis. Ps. Vi har det bra. Har precis ätit lunch. Nu ska vi promenera runt lite. Puss puss"

vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
"Det är det. Jag saknar dig oxå. Visste inte att man kan bli beroende av en minna...det kan man" Från David, när vi ganska nyss träffats...

vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
"Haha... Nu avr du söt... Klockan är ju bara 9 :P" Från lillebror Stefan

hur många sms har du i kategorin "skickat"?
ett endaste ensamt =)

Det här var väl roligt??

Haha

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0