Julestund har guld i mund

Julen förflöt lugnt och metodiskt hos familjen Torstensson. Jonas firade i Ö-vik så vi fick fira utan honom på självaste julafton.

Vi fyra resterande Torstensöner åt massa mat och skrattade och pratade och hade trevligt.
Pappa hade köpt en julklapp till hela familjen, ett sällskapsspel! "Med vilda gester" hette det och det var en succé. Herregud vad vi skrattade!

Julen var lika mysig som alltid.

För övrigt så kämpade jag i två dagar med en julklapp till finaste David. När kommentaren: "det var det finaste julklappen jag fått i hela mitt liv" kom så kändes det väldigt mycket värt den möda jag lagt ned på den.

Jag saknar D. Men snart är det tid för oss igen. Snart snart.

God fortsättning, som alla de äldre säger.

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0