Jag träffade Anna...

...i korvkioskkön, trodde ni kanske att jag skulle säga nu. Men nej, på Kalles träffade jag henne. Fina fina Anna som jag inte sett på jättejättejääättelänge. Jisses vad roligt det var att se dig igen min vän!

Och igår hade vi roligt på julsittning. Såhär snygga var jag och Alex by the way.



Vill ni veta hur jag mådde idag efter festen igår?
Idag har jag krossat en tallrik i golvet, den gick i tusen bitar. Jag har kastat ett vanligt glas lite för hårt i diskhon så det splittrades. Jag diskade vinglas och krossade det också. Jag har även fått en sylvass porslinsbit av den krossade tallriken rakt in i stortån. Vet ni hur mycket det blöder från stortån? MASSOR!
David frågade hur mycket de fina vinglasen kostar och jag svarade att jag inte ville veta och att de inte går att köpa längre, varpå jag fick svaret: "Då kanske du borde sluta göra sönder dem..."
Tackl för att du är så förstående älskling. Haha.

Hur som helst, efter allt svammel nu, vi har ahft en trevlig kväll på Kalles tillsammans med Daniel och Britta. Nu ska vi se The Departed, sen ska vi sova och imorgon ska jag, Stina och Jenny baka julgodis. Yeeeey!

-Minna

Kommentarer
Postat av: Säni

Haha, Alex har inga ben!

2008-12-14 @ 01:22:03
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0