En kvällsblogg

Man brukar säga att man jobbar från morgon till kväll. Morgon till natt, är det okej?

David undervisade hela dagen idag och trodde han skulle vara hemma till sex. När klockan slog sex ringde han och sa att han skulle bli sen för han hade missat att göra en grej på jobbet. Det är absolut helt okej att han jobbar över, jag säger ingenting emot det.

Men nu börjar jag bli jättetrött och kramig. Det är inte skoj att gå upp efter att han gått på morgonen och gå och och lägga mig innan han kommit hem på "kvällen".

Så istället för att sova lyssnar jag på Maia Hirasawa och hoppas att han snart kommer så vi kan prata lite så jag kan gå och lägga mig sen jag vill pussas och kramas lite och kanske utbyta någar gulliga ord och apropå gulligt så var Lisa här förut hon hade med sig tre lussekatter en till henne en till mig och en till David men eftersom han inte var hemma så åt jag upp den  också förlåt mig älskling Lisa hade tagit en runda på stan och hon säger att det är billigt och rea på massa ställen så imorgon ska jag nog gå och köpa snygga strumpbyxor till julsittningen på fredag och så har dom total utförsäljning på Wedins och jag älskar skor så varför inte gå och se om jag kan hitta ett klipp Lisa hade hittat ett par tjusiga svarta lack med klack för fyrtionio kronor och det kan jag tycka att jag har råd med Alex har startat trenden med att skriva ett helt stycke utan punkt och hon tyckte att jag skulle testa för hon sa att det är svårt och det är det för man får inga tydliga avbrott och heller inga naturliga starter på meningar för det här är bara en enda megalång mening hänger ni med det kanske kommer en punkt snart men inte än och på tal om avslut eller saker som inte b.livit avslutade än förra nyårsafton när jag och Sanna var kalasfulla i Västerås på fallskärmsklubben avlade jag ett nyårslöfte som jag tänkte skulle vara busenkelt att genomföra jag skulle bli blodgivare och eftersom det fortfarande är 2008 har jag inte brutit mot mitt löfte så imorgon ska jag till blodcentralen och se om de vill ha mitt blod jag hoppas det jag pratade med Sanna förut och nu pratar jag och Längvik inte Gustavsson och berättade att jag ska dit imorgon och nu vill hon också följa med the more the merrier sägs det och jag håller med herregud tänk om jag ligger där en dag och vill ha eller snarare behöver blod då vill jag att det ska finnas massor så knäpp kappan ta på dig kängor gå till närmsta blodcentral kavla upp ärmen och ge blod du också och för dig som tagit dig ända hit i min jättejättejättelånga mening säger jag nu tack men inte god natt för David är inte hemma en men jag sätter i alla fall punkt.


-Minna

Kommentarer
Postat av: Alex

Pust Good work!! Glöm inte att andas bara =) Eller hur det är svårt? Finns nåra ställen där det liksom finns en osynlig punkt, om du förstår vad jag menar... Typ: ...förlåt mig älskling Lisa hade tagit en runda på stan... bla bla bla. Där läsar man liksom med punkt, och jag antar att tricket är tt undvika det. Så nu har jag gett min dagliga kritik =) Kul att läsa är det iallafall (Hatar det ordet, vet aldrig om det ska vara ett eller tre..?) Nu ska jag snart gå till min sånglektion. Ses i eftermiddag, stumpan.

2008-12-11 @ 10:20:56
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0