"Åh, vad du är snäll mot mig.."

Idag har det redigerats foton, tagits foton, spelats GH (som belöning efter dagens plugg). Det har ätits - eller snarare frossats -  våfflor med massa grädde och sylt. Sanna och Alex är underbart sällskap. Me love.

David kom hem och var arg och sur. Han hade en pissdålig dag så han stängde in sig i sovrummet. Efter att tjejerna gått hem försökte jag prata lite med David, han somnade och jag väckte honom. Sen somnade han igen. Som den goda sambo jag är letade jag upp ett gott middagsrecept och smög ner till Ica. Jag köpte matvaror och en Lion-bar till mitt hjärta. När jag kom hem smög jag in i sovrummet och placerade chokladen strategiskt bredvid honom i sängen, ifall han skulle vakna av mitt brôt i köket. Han vaknade inte så jag väckte honom med en puss efter en stund och fick dagens första leende. 1-0 Minna!

Han tyckte jag var gullig som fixade och var så snäll och nu är han jätteglad. Bra va?

Jag är också glad. Massa glad.

Och mamma - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
Jag har redigerat en bild idag. Vill du se?


Världens tuffaste och bästaste mamma!

Bamsekram

-
Minna

Kommentarer
Postat av: Emme

Shit vilken snygg mamma du har! :)

2008-12-02 @ 23:41:59
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, vad snällt av dig. :) kärlek är fint o man gör mycket för sin älskade. :) det är de man är till för...att göra varandra glada! eller inte bara de hehe... du vet vad jag menar! ;P



ha en bra onsdag, kram emma

2008-12-02 @ 23:47:44
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Säni

Hrm.. Dalta.. Hrm.. :P

2008-12-03 @ 01:12:53
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: MammaKarin

Men Minaaaaaaaa! Tack o kram till min Gurka!

2008-12-03 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0