Turnéschema

David ringde för en stund sen och sa att vi skulle göra ett experiment. Han skulle se om jag hörde musiken och skulle slå på högtalaren.
Först fattade jag ingenting och tyckte att experiment lät spännande. Ganska snart kopplade jag och halvskrek: "NU FATTAR JAG OCH JAG VILL INTE GÖRA EXPERIMENT!".
Takida spelar i Helsingborg ikväll. Och hade sas varit bra hade jag stått i publiken och sjungit och gråtit. =(

På måndag blir det av iallafall. Jag får äntligen se David igen och kramas och pussas precis hur mycket jag vill! Vi ska chilla i Helsingborg ett par dagar innan hans jobb/vårt äventyr börjar. Han ska göra ett frilansjobb åt ett reklambolag och filma sex olika byggen och sen göra något fräsigt av det. Som tur är har David inget körkort så då får jag åka med och agera chaufför/underhållare/assistent! Det blir en sjukt bra resa, dels för att det är mysigt att göra något tillsammans med David, dels för att jag kommer få lära mig en hel massa, OCH så ska jag köra storstad. Det blir finemang detta.

Rutten blir (enligt mina spekulationer och gissningar) Malmö på onsdag, Blekinge på torsdag, Göteborg på fredag, Norrköping på lördag, Enköping på söndag och Nacka på måndag. Vädergudarna måste vara med oss för att schemat ska hålla, regnar det så är vi stand-by. Men som jag fattat det är det nog ungefär såhär det kommer se ut.

Det bästa är att vi ska till Göteborg, då ska vi hälsa på Sanna! Hon har i och för sig redan godkänt David i telefon när han räddade henne ur ett tekniskt drama, men hon måste ju träffa min fina face to face också. Har man inte ett "go" från Sanna så är det nog ingen Minna-kille och då blir det förmodligen ett hej då. Faktiskt inte alla som klarat Sanna-provet...
Men jag vet att hon kommer gilla David! Man kan inte annat än att tycka om honom. Fan. Nu blir jag sådär töntig igen. Haha. Jag och andra Sanna satt hela kvällen i torsdags och var töntar. Vi har bestämt att bara tönta oss tillsammans så vi spar på Emmes och Alexs nerver i höst.

Svammel svammel svammel.

Sen har David kommit med det finaste förslaget också. Men det tänker jag inte berätta om än - ifall det inte blir av.

Wohoooo vad det här ska bli roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Alex

Asså ursäkta mig!!! Men vadå vi ska till GÖteborg och bara hälsa på Sanna? Har du typ glömt att jag oxå bor där eller?!! Hrm...

Tur för dig att jag ändå inte är där då, för då är jag i Helsingborg. Bakvänt va...

Kul att roadtripen blir av iaf =)

Puss

2008-08-17 @ 16:08:23
Postat av: Säni

Heej vännen! Nu kommer man inte få läsa nåt på din blogg på en vecka eller så va? Förresten, under kick-offen nästa fredag, är du här då? David med? PAtrik kommer kanske upp, men det får ni väl snacka om när du träffar honom i helgen.. Gaah, jag vill med!

2008-08-19 @ 14:42:34
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0