Piteland igen

Tillbaka i Piteå och inget är som det har varit. Jag och Alex var på stan igår och började undra hur länge vi varit borta egentligen. De hade ändrat om hela ordningen inne på Indiska, jackan jag skulle köpa på Vila hade flyttats till andra sidan av butiken och på Kvantum hade de bytt plats på äpplen och tomater. Vi var helt förvirrade.

Förvirrad är nog mitt nya mellannamn by the way. Men det är en annan historia.

Jag är hundvakt åt en liten tax, Less... Hon sover mest.
Alex ska färga mitt hår sen. Hoppas det blir fint. Vi ska gå till systemet sen, för det är ju Valborg imorn och då måste man typ festa.. Helst skulle jag bara vilja sitta hemma och dricka lite vin och snacka skit... Fest? USH. Inte sugen. Får väl se hur det blir men jag misstänker att en nej inte är ett godtagbart svar...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi har bråkat som idioter på jobbet, under väldigt lång tid. Nu för två veckor sen eskalerade det totalt och det blev ohållbart att stanna. Fick dra in facket för att komma undan utan att gå under ekonomiskt. Men, det löste sig som sagt till min fördel, så nu behöver jag aldrig mer gå tillbaka *glad*

2008-04-30 @ 11:23:02
URL: http://adiemus.blogg.se
Postat av: Emme

ÅÅhh det låter jättehärligt!

Haha, hur ska man nu hitta på ICA?

Jaa det är min fot. Det var någon som steppade på den på Kåren förra fredagen. Ser helt sjukt ut.

Hade ni en bra Valborg?

PUSS

2008-05-02 @ 14:53:13
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Mamma Karin

Hej stumpan! Här håller vi på att packa husbilen så i morrn tar vi med hundar o drar till skogs, varannars?? Ska bli gott att komma ifrån lite. Jordgubbstårta har beställts o avnjutits, tur att pappa fick tag på färska, mycket godare o Stefan än mer nöjd. Kolla kompjutermäjlen :) så har du lite artiklar där. Ha det gott, Kram mamma.
Just det, pappa hade med en present till dej........

2008-05-02 @ 15:25:38
Postat av: Andreas

Hej tjejen!
Hur gick det med den lilla taxen? hoppas allt e bra med dig.
Varma kramar Andreas

2008-05-02 @ 21:06:30
Postat av: Mamma Karin

Allting är ju relativt....... man kan kanske tänka sej att skicka upp den, skulle ev. behöva en Herka! Får fundera på om jag ska packa den väl eller om det funkar ändå. Det är såååå jobbigt att du är där uppe nu får jag problem med hur jag ska göra. Kanske lika bra att vänta tills du kommer hem, det går väl bra :)för det kan ev. behövas lite ändringar o det är pappa en fena på!
Kram till min allra bästa dott!

2008-05-03 @ 11:16:40
Postat av: MammaKarin

Tack för kortet, vad glada vi blev :) Har varit i Vara på fm o fixat för att du ska få en försändelse under veckan o det ångrar jag ju inte nu efter ditt varma kort.
Kram mamma

2008-05-06 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0