Nyinhandlat

Igår åkte jag och Jens till Elgiganten för att titta på tv-apparater och åkte därifrån med en 42" LCD-tv av märket LG. Skitfin är den, och skitstor!
Nu ska Sanna köpa våran gamla (28" widescreen), vi ska åka dit med den ikväll. Grymt bra att hon ville köpa den så vi slipper ha den stående på golvet.

Igår fixades även det sista i vardagsrummet, de kom och satte golvlister sen ställde jag iordning alla möbler. Fan vad fint det är nu, helt nytt rum!!! Vitrinskåpet med belysning blev sjukt snyggt! Nu vill jag tapetsera om i sovrummet och göra det lika fint där!

Nu ska jag läsa migränboken och få det klart.

Jag vill ha en Twist and sculpt! "Det är det nya och roliga sättet att komma igång!"... Ja jag tittar på tv-shop. Den verkar ju smidig. 999kr har jag dock inte över... Typiskt.

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Vad sjutton är en "Twist and sculp"? :)

2007-09-20 @ 11:23:31
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0