Myyyys

Igår kväll var en riktig kanonkväll! Fias föräldrar kom upp med Fias bohag så jag, Alex, Sanna och Emmelie hjälpte till att flytta in alla grejorna, vi var skitsnabba så det tog bara 20 minuter! Efteråt var det Idol för hela slanten. När idol var slut och Sannas prinsesstårta var uppäten underhöll Fia med Bamse (hennes gitarr). Hon spelade och sjöng och det var tända ljus och mysfaktor till tusen. Det var så himla härligt, så nu är det till att boka in "live med Fia" flera kvällar!!

Idag har jag skrivit ett referat. Det var apsvårt men jag och Lisa coachade varandra över msn så det gick bra och jag känner mig riktigt nöjd. Det är ju trots allt det första jag skrivit på journalistisk väg.

Stina är på väg hit. Vi ska snacka skit och umgås tills hon börjar jobba kl 22. Då ska jag gå till Bäckgatan där Jocke har sin inflyttningsfest ikväll. Så jag får lite av allt ikväll, förutom alkoholen pga att jag ska hämta Jens i Luleå inatt som dricker öl, bastar och spelar poker. Vad gör man inte för sin andra halva?

Nu tycker ja Stina kan komma så kvällen tar fart nån gång!

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Och så får du litet quality time med en full Lisa i bilen... ;) Jag måste få vara med på era Fia-kvällar också Glöm mig inte! ;)

2007-09-07 @ 17:44:52
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: spaceylisie

Jag är klädd för utekväll i alla fall. Och på G som fan. Vad det blir får vi se. Ngn snygg pitebo, kanske? Nej, det tror jag nog inte...

2007-09-07 @ 18:07:59
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0