Avslutning NolleP

Jag jobbade igår. Inventerade på Life. Härligt att få in lite pengar. När jag sitter där med min penna och min pärm ser jag massa folk som springer in i småstaden och sjunger visor iklädda sopsäckar över sina egna kläder. Mina klasskompisar som blev nollade. Det enda jag såg dem göra var just den snutten inne i Småstaden och då kändes det lite tråkigt att missa det. MEN, sen hörde jag att det var ju fler uppdrag de fått, såsom att bada med så lite kläder som möjligt i fontänen och springa naken genom stan. Visst jag säger inget om dem som gjorde det, men jag skulle inte göra det. Någonstans är jag ändå jäkligt nöjd över att jag jobbade igår. Då hade jag inte behövt förklara varför jag inte ville göra en del av sakerna.

Jag slutade jobba 16,00 då trampade jag räser hem på min cykel, värmde mat i mikron, dushcade, sminkade mig, klädde mig. Allt på 45 minuter! Det är ett fett rekord för mig. Jens skjutsade mig, Fia och Alex till Ankars där vi skulle ha förfest. Kvällen var rolig igår. Det var skoj att se hur annorlunda Phösarna såg ut utan sina "kostymer". Tänk vad ett par solbrillor och en cape kan göra.

Idag är jag sjukt föryld tack vare fyllan igår. Inte kul alls.

Nu ska jag ladda in ungefär en miljon foton från gårdagen i datorn..


Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Jag ser dina kommentarer, men ville inte publicera de med numret till den stackars tandläkaren som jag tänker telefonterrorisera imorgon. Tandläkare eller färga håret? Beslutet är taget. Jag ska till tandläkare och självklart lunchar vi imorgon. ;)

2007-09-02 @ 21:24:54
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0