Allvaret börjar

Idag börjar skolan på riktigt och det känns skitkul. Jag vill bara att mina böcker ska dyka upp så jag får dem och kan hänga med i litteraturen från början. Tidigare när jag har bloggat eller skrivit över huvudtaget har jag skrivit dom, men nu ska jag minsann bli journalist så nu ska jag använda ord som de och dem och försöka skriva korrekt. Duktiga jag!

Jag är tamejfan jätteförkyld och det känns väldigt onödigt att vara det första veckan i skolan. Det hade nog varit bättre om jag varit det under NollePerioden.. Men men, man får inte allt man vill ha. Det hänger regn i luften idag så jag gör nog bäst i att ta med paraflax. Matlåda är nedpackad i en systempåse för mig att avnjuta till lunch, det blirså fruktansvärt dyrt att äta på Stämgaffeln så nu blir det matlådor för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0