Spruta

Nu ska jag alldeles strax gå till Läkarhuset Björnen och betala 500:- för att de ska få sticka mig i armen och göra mig immun mot Hepatit A i minst 20 år. Förra året var det bara roligt att ta spruta eftersom vi skulle åka till Brasilien, men i år får jag ju ingenting för det. Mer än att jag inte kan få Hepatit A i minst 20 år...

11,30-12,30 har Mark Levengood föreläsning i Studio Acusticum, tror han ska prata om homosexualitet.. Jag vet inte riktigt. Det var gratis för alla studenter att gå dit så varför inte?

Nu ska jag göra mig i ordning för att få spruta.
Tjo flöjt


Kommentarer
Postat av: Fia

Nej du, vi hade fel om marks ämne där.. men grym var han! Vi ses imorgon min pärla! PUSSS

2007-10-13 @ 03:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0