Packad

Tentan avklarad och det är bara ett skönt lugn överallt nu. Inget mer tentaplugg, inga måsten i någon kurs, inga böcker som måste läsas. Vi är faktiskt helt lediga fram till den 7 november! Och jag tror faktiskt tentan gick riktigt bra. Jag spikade den nog inte, men är jag inte godkänd blir jag väldigt förvånad!
Efter tentan höll vi oss med lite tenta-eftersnack på Kåren över en kopp kaffe. Jag, Amanda och Fia åkte ner på stan för vi skulle luncha med Jesse. När han väl kom hade han med sig Alex, hon hade knackat på dörren hemma och frågat om han ville köpa bananer. Det ville han inte men han fick med henne till stan, där hon försökte kränga på oss sin banan! Haha sötegumman!!

Jag är färdigpackad och vill helst åka till Kallax nu. Men jag ser det onödiga i att åka dit nu bara för att sitta i vänthallen i fyra och en halv timma..

Jens ska festa med sina klasskompisar i Luleå ikväll. Han fick Janne med sig som chaufför, han är bra snäll den där Janne. Så vi fyra får säkert en rolig tripp de fem milen till Kallax.

Jag saknar hemma jättemycket nu! Alla vovvar och mamma och Stefan och Nykvistarna och Sanna! Mmmm jag vill hem! Så himla typiskt bara att jag inte träffar pappa nånting, typiskt att jag åker hem precis då han ska iväg till Eskilstuna på övning med jobbet. Tur i kråksången är att han ska till Luleå nästa vecka på en annan övning. Då ska jag och Jens åka och äta middag med honom, om papsi bara är ledig någon kväll!!

Alltså, du/ni som är  anonym i mina kommentarer, kan ni inte skriva namn? Jag är ju världens nyfiknaste ju!! =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, missade ni sexleksaken!? Det var en klitoriskittlare om du inte hörde det i tentasalen idag.. Haha! Robin vann ju.. :) Ha det underbart nu vännen! Kramar!

2007-10-31 @ 16:06:45
Postat av: spaceylisie

Flygplatsromantik i all ära, men att vänta på flygplatsen i drygt fyra timmar när den ligger inte ens en timme bort känns litet överambitiöst. Hoppas du får en kanonvecka hemma! Nu ska jag fara söderut! Kram på dig!

2007-11-01 @ 07:55:26
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0