Intervju

Idag ska jag göra min första riktiga intervju. Studenhälsan är mina offer, jag ska fråga kurator och sjutsköterska om... ja, vad ska jag fråga?? Har tänkt rikta in min artikel mot stress och stresshantering. Det fixar sig nog, jag ha lite frågor men lite smånervigt är det!
Lisa ska följa med och bevaka, skriva anteckningar på hur jag sköter intervjun och sådär. Det måste göras för att få godkönt i kursen. Hoppas jag fixar det bra idag.

Ikväll kommer IKEA med vår hylla och sängstomme, mellan 17-22 ska de vara här. Vi hoppas att de kommer tidigt så vi orkar sätta ihop möblerna redan ikväll. Det återstår att se.

Jag borde verkligen plugga, läsa kurslitteratur tills jag kräks, men vad gör jag? Skjuter på det... Bara fem minuter till...

Nä nu måste ja fixa fler frågor till studenthälsan, sen blir det att läsa Intervjuteknik...

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Skärpning :( dax att läsa.......vad det nu var?!? Hoppas intervjun gick bra, annars kan jag leka kurator o du interv. mej. Men då vet du ju redan svaren, tänkte inte på det. Sov gott i nya stommen! O dröm om oss alla i Hulevalla. Kram dotra mi!

2007-10-05 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0