Examination, tenta, MAMMA

Igår vad det MKV-examination. Det gick som planerat och jag blev godkänd. Fick dock hjärnsläpp när jag fick min fråga, fattade inte alls vad Anna var ute efter men hon hjälpte mig lite så det var lugnt. Skönt att ha den hemske-kursen avslutad! Tenta imorn, salstenta i kursen tidningsjournalistik, mycket nervöst. Jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå. Jag och Alex ska dundernöta idag så vi kan böckerna utan och innan. Det är väl det enda att göra.

Helgen var bra. Lugn och skön. I fredags var det taco-och idolkväll hos Sandra och Markus. Mysigt som vanligt, men Jens var lite dum, jag fick inte dela soffa med honom =)
I lördags läste jag kurslitteratur HELA dagen. Jens drog till Ö-vik så jag var alldeles själv med mina böcker vilket var sjukt skönt. På kvällen kom Lisa hit och vi hyrde film, Vänner för alltid, för övrigt Adam Sandlers bästa film. Galet tänkvärd och djup film. Några gråtascener och filmen var komplett. Härligt mysig kväll med melon, glass och mörk choklad =)

IMORN ÅKER JAG HEM!!! MAMMA JAG KOMMER HEM IMORN!!!

Osh vad jag längtar. Härligt att Alex åker samma flyg så jag inte är själv, trist att resa själv. Och så är det kul att Alex ska få träffa mamma på Landvetter, och jag får träffa Alex syster. Jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Passa nu på att njuta när du är hemma! Så ser vi till att klara den nedrans tentan imorgon! Lyssnar du ikväll? :) Puss å kram!

2007-10-30 @ 16:22:31
Postat av: Anonym

Skönt att komma hem när allt är avklarat antar jag? :) Själv har jag MKV:n kvar... Ses imorn, lycka till!

2007-10-30 @ 18:30:35
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0