Clown, troll och prinsessa

Nu är det typ helg. Vi hade tidningsjournalistik på schemat hela dagen idag. Jag tyckte det var vettigt att gå för att vi skulle få kommentarer på våra examinationsartiklar. Det visade sig när vi kom imorse att det var den lilla delen av dagens arbete. Vi blev indelade i fyra olika redaktioner som alla skulle göra en mindre tidning under dagen. Jag blev tilldelad att skriva om SMASK och fick ihop ca 1700 tecken. En kort artikel men det fick lov att räcka. Fick kritik på mina skrivna saker iallafall och sen var det dags för lunch. Sen åkte jag hem. Jag var mer stressad över kurslitteraturen som väntade här hemma.

Jag läste en del faktiskt men sen kom Janne hit och nu sitter han och Jens och spelar Xbox... Jag sydde lite på min trollkostym så nu är den nog snart färdig.

Imorgon och på lördag (sammanlagt åtta timmar) ska jag, Amanda och Alex jobba i Småstaden. Småstaden fyller 18 år och vi ska dela ut godis och ballonger till barnen. Amanda som är utbildad kalasvärdinna ska ha ansiktsmålning och jag och Alex ska nog mest vara roliga. Jag ska då hur som helst vara utklädd till ett troll. Alex ska vara clown och Amanda ska antingen vara prinsessa eller så ska hon ikläda sig en jättestor kattdräkt. Kul som sjutton ska det bli och ni som befinner er i Piteå under dessa dagar måste komma och titta på oss. =)

Snart är det dags att åka och simma. Markus hämtar upp oss klockan fyra. Skönt att simma tidigt så inte kvällen försvinner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ses imorn då. ALDRIG att jag missar er. Kameran i högsta hugg, facebook nästa!

2007-10-18 @ 17:10:06
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Jan

Haha, du får det att låta som att det var mitt fel att du slutade läsa :p

2007-10-19 @ 02:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0