Trött, tröttare, Minna

Jag vet inte varför jag är så trött. Helt slut i både kroppen och knoppen. I och för sig...det kan bero på att jag lagt mig sent de senaste dagarna och gått upp tidigt. Men det är inte säkert att det är anleningen.
Jag har äckligt ont i nacken och övre delen av ryggen. Eller ont, jag är typ trött (?) där. Svårt att förklara men skönt är det inte. Jag behöver en massage, en härligt värmande massage, eller åtminstone en skön handpåläggning, det vill jag ha. Någon som erbjuder sina tjänster?

När jag kom hem från en kanondag i skolan och kollade posten låg där något underligt... En fribiljett och två ölbiljetter till helgens fest på Norrmalmia. Jag har ingen aning om vem som skickat in dem genom brevinkastet, men jag kan bara tacka! Jens tyckte visst att han skulle ha del i kakan eftersom han också bor här, så han kanske kan få en ölbiljett. Kanske.

Imorgon kommer Strillan till Piteå. Ska bli skojigt. Hoppas bara han räknar med att det blir Idol på kvällen, annars får han våldgästa Klas eller nåt...

Kan ingen komma ut på msn så jag har något att göra? Jag känner inte för att sova än.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej gumman! Jag har hört att jag e riktigt duktig på massage så kom förbi bara så fixar jag det åt dig. hehe
Har precis kommit till jobbet och är nått grymt trött.. har nog också slarvat lite med den tidiga läggningen på kvällarna. vi får ta oss i kragen å göra något åt detta tror jag ;)
ha en underbar dag och helg om vi inte hörs innan den kommer. massa kramar Andreas

2007-11-30 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0