Sveriges statsskick...

Jag sitter här i soffan och försöker läsa kurslitteratur, Sveriges statsskick. Boken är värre än vad den låter och jag har svårt att sortera tankarna. Igår var en tung dag då jag fick insett igen hur läget verkligen är. Det är mycket som snurrar i mitt huvud och jag vet varken från eller till.

Jag fick bokat om min biljett vid nyår, så jag firar nyår hemma i Vara!!! Jäkla skönt att det gick att lösa för jag känner inte för att vara kvar i Piteå när det är som det är med allting.

Livet kan verkligen ändra sig fort, utan minsta förvarning hamnar allt upp och ner och ingenting av det som var säkert är det längre. Folk är inte lika kära i den de brukat och istället dyker någon annan upp de kan tycka om.

Jag har alltid vetat att framtiden är oviss, jag har aldrig tyckt om det faktum att inte veta. Men jag får nog lära mig, det är mycket jag ska lära mig. Framförallt att vara singel, ensam. Det har jag aldrig varit. Jag måste väl hitta mig själv antar jag..om det nu behövs, jag vet inte.

Det finns de som gör livet lite enklare, de som lyssnar och de som ger råd. Ni fyller olika funktioner hos mig och jag älskar att ni ställer upp. En urfin present ena dagen och blombud den andra. Tack!  

För er som inte vet så snöar det i Piteå. Det är vitt på träden och marken, 7 grader kallt. Och helt underbart. Vintern här är verkligen speciell. Får fixa mitt skoterkörkort och hyra en skoter så är även denna vintern räddad.

Kommentarer
Postat av: Sänni

Ikväll är det Winnerbäck, det kommer få dig på andra tankar, om så bara för en kväll!

2007-11-15 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0