Mina fötter..

Mina fötter ser verkligen inte kloka ut. Såhär är det, jag vill se lite fräsch ut och har därför köpt brun-utan-sol. Det är både billigare och hälsosammare än att sola solarium så jag tänkte ge det en chans denna höst och vinter. Men igår kväll måstre jag smörjt mina fötter väldigt konstigt, för dom är helt flammiga. En brun fläck där och en vit där.. Men det är verkligen bara fötterna som ser så ut. Till och med ryggen får jämn och fin färg.. Sjukt konstigt
Typiskt oxå att jag ska simma ikväll så jag måste visa fötterna för folk. Ironi!

Idag ska vi till kommunhuset till sessionssalen... vet inte riktigt vad vi ska få veta, kanske hur en kommun fungerar. Ingen aning.

Bra dag idag oxå! 

Kommentarer
Postat av: Sänni

Det låter som att det börjar vända nu Minna, skönt att höra.. Du vill inte vara med mig och baka kanelbullar i veckan? Fick en sån galen lust att göra det.. Ses snart! :)

2007-11-13 @ 08:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0