Lars Winnerbäck

Jag har precis kommit hem från konserten. Den var helt vansinnigt bra. Vi var ett gäng som inte ville stå coh trängas så vi hittade skitbra sittplatser. För mig var det skönt att sitta ner för i vissa låtar svämmade det över med känslor. I en fick jag kämpa för att hålla tillbaka tårarna, men en ballad (?) senare gick det inte. Då trillade en ner för kinden och det var sorgset i mitt hjärta. Efter låten fick jag en go kram av Alex och en puss på kinden! Underbara vän!

Jag var chaufför ikväll och vägen dit var inga problem, men hem.. Det snöade och yrde och var kolsvart. Ingen bra kombo. Skitjobbigt att se vart vägen var. Fia satt fram med mig och vi båda kom hem med huvudvärk tack vare koncentrationen som krävdes för att se vägen.

Nu ska jag sminka av mig, sätta på Winnerbäck och sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0