Helt okej!

Ja, idag mår jag faktiskt helt okej. Nästan riktigt bra. Jag har med hjälp av mamma och mina goda vänner kommit fram till diverse avgörande saker för mitt välbefinnande.

Helgen var mysig med vänner. Jag hade tunga stunder i helgen då jag var ledsen men i vänners närvaro löser sig allt. Fia och Alex var här och åt middag, såg idol och film i fredags. Jättemysigt var det även om vi alla var sjukt mätta efter all mat. I lördags kom Alex igen och det vart tokmys även denna dag. Skönt skönt. Igår var jag hemma hos Sandra och Markus typ hela dagen. Sandra bakade och lyssnade och jag pratade. Det är i krisen vännen prövas. Eller hur är det man säger? Mina vänner klarar alla tänkbara prov och jag är nu mer än nånsin medveten om hur mycket jag älskar er! Ingen nämnd ingen glömd.

Jag ska beställa ny soffa till min lilla lägenhet, en bäddsoffa från IKEA. Me like. Det kommer bli ordentligt trångt i min lägenhet... Det är jag medveten om. Men jag ska få plats. Vänta bara ska ni få se =)

Idag har det varit skola hela dagen. Inget kul ämne men kul men klasskompisar som flummar och berättar historier om busringningar till Vivianne på fredagskvällen.

Dagen förgylldes ännu mer då jag kom hem och det väntade ett paket innanför dörren. Min älskade Sanna hade skickat nötcreme, lakritspastiller, ett litet brev och en magnet. På magneten står det: "Du är bara en människa i världen, men du kan även vara hela världen för en människa". Tack Sanna. Du är verkligen världens bästa!!!

Livet är inte så tokigt ändå. Idag är en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Emme

Det är tur att vi har så kul i klassen. Annars hade man nog inte pallat att gå till skolan vissa gånger. Skönt att livet inte är så tokigt ändå :)

2007-11-12 @ 17:12:14
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Angelica

Skönt att äntligen ha haft sin första ok dag! Och efter den kommer flera, tro mig!:-) tänker på dig ofta! Massor av kramar

2007-11-12 @ 17:45:07
Postat av: Sänni

Minna, vad härligt! Haha, som ni flummade och skrattade ovanför mitt huvud, det var riktigt skönt att höra! Hoppas på att morgondagen blir likadan! :)
Kramar

2007-11-12 @ 23:56:16
Postat av: Andreas

Riktigt gött att veta att det går åt rätt håll för dig gumman... fortsätt så så ska du se att de blir kanon.. tänker på dig fortfarande..
Varma kramar

2007-11-13 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0