....

Idag har Lisa varit här en stor del av dagen för att hålla mig sällskap. Vi pratade massor, och det var så himla skönt att höras hennes tankar om allting. Jag fick lite annat perspektiv. Stackarn var jätteförkyld men stannade ändå hos mig, och diskade till och med. Gränsen gick tydligen där sa hon, hon skulle inte städa åt mig. Damn!

Fick gjort en linskoll idag. Så nu kanske jag ser lite bättre när jag får dom. Massa pengar ska dom ha i utbyte, men det är väl smällar man får ta.. eller?

Har träffat Jens en stund också. Pratade och grät och det var jobbigt. Det är inga förändringar nånstans så jag har väl inte så mycket att säga om det..

Sandra och Markus kom förbi och följde med mig och tittade på lägenhet tre hus bort. Det var det värsta jag varit med om. Golvytan på toan var ungefär en halv kvadratmeter... Lika mycket golvyta i kokvrån, bänkyta fanns i princip inte. Ett diskställ så var det fullt, och jag överdriver verkligen inte. Jag skulle inte ens rymma min mikro!!! Tydligen blev lägenheten typ femtio grader varm under de varma sommarveckorna, utan air-condition kunde man inte bo där. Skulle ni ta den? Nej, jag drar min gräns nånstans, jag kan inte flytta in i vad skit som helst.

Nu funderar jag över en lägenhet på Bäckis. I samma hus som Alex. Skulle väl vara helt okej, men jag vill ha mina egna möbler. Hoppas jag kan få fjäska så jag får lov att fixa som jag vill...

Imorn ska jag hur som helst länsa mitt konto och köpa en skitfin vinterjacka. Lite shopping blir man väl alltid lycklig av?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att du får tänka på liiite annat idag, jag menar - en ny jacka är ju alltid nåt! Ring om det är nåt!
Massa massa kramar

2007-11-07 @ 23:39:39
Postat av: Mammi

Lilla stumpan, det är för bedrövligt att du är så långt bort. Inget praktiskt kan jag göra för dej o inte är jag förkyld så jag hade gärna dammat åt dej :)Jag tror tomten kommer tidigt i år så du kan få din fina jacka. Det har ordnat sej för mormor, det är beviljat så nu väntar vi bara på vart hon kommer att få nytt boende. Skönt men känns ändå sorgligt. Mr P kommer med ASG på måndag. Har tatt den största lådan här på jobbet så jag ska fixa det hela åt dej :)så kommer du inte ha det tråkigt en sekund. Han blir bara duktigare o duktigare på att samla ihop matskålarna så då får du ju hjälp med disken oxå. Bra va?? Kram min lilla gurka.

2007-11-08 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0