Ännu en lista =)

Jag har stulit det här från Lisas blogg, tycker sånt här är galet roligt! spaceylisie.blogg.se

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Näsan, vill inte ha en i tungan som är i vägen
2.Vara seriös eller rolig? Jag är gärna både och, varför välja?
3. Dricka röd eller grön mjölk? Röd om det är Norrmejerier, grön om det är Arla
4. Brinna upp eller drunkna? Vet inte, jag är rädd för att vara under vatten, det som går fortast?
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Svårt val...Päronen såklart

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Min mamma
2. Sol eller måne? sol
3. Vinter eller höst? Pitevinter.
4. Vänster eller höger? Höger.
5.Soligt eller regn? Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj

OM MIG..

1. Vad heter den du är tillsammans med?  Haha
2. Hur mycket är klockan just nu? 15.00
3. Fullständigt namn? Minna Maria Linnea Torstensson
4. Vart vill du bo? På landet någonstans i landet
5. Hur många barn vill du ha? Tre
6. Vill du gifta dig? Helt klart
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär den
8. Har du ätit sushi? Nej och jag är rädd för att testa
9. Favoritglass? Krokant tror jag
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Müsli och cornflakes
11. Humör? Helt okej =) Livet är kul ändå

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Näpps
2. Sjungit? Haha o ja, ni ska hlra mig när jag imiterar Rihanna, jag är nästan lika cool som henne
3. Blivit kramad? Ja det har jag
4. Känt dig fånig? Njae inte egentligen, haha eller jo, när jag var med Alex igår var jag fnittrig och fånig. Haha
5. Saknat någon? Helt ärligt, nej!
6. Dansat galet? Oh yes, Rihannaimitationen åter igen
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Inte det heller
10. Ljugit? Nej, jag är snäll och ljuger inte
11. Blivit kysst? Nej

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? De brukar inte jaga laglydiga
2. Har du en hund? Jag har alla mammas i hjärtat
3. Tycker du att du är attraktiv? Mjo, ibland
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon, helt klart.
5. Tror du på spöken? Tror? Jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0