Sista dagen på första arbetsveckan

Sista dagen på första arbetsveckan på Life idag. Det känns riktigt bra att jobba på Life, det är ruggigt svårt och nästintill omöjligt att ha koll på allt, men det finns en snäll chef att ringa till när jag inte kan hjälpa kunden.

I helgen ska jag och Jens ha myshelg, vi ska på Kyrkmarknaden i Öjebyn med Sandra och Markus om Sandra hinner bli frisk, annars ska vi bara vara med varandra och greja i lägenheten. Vi ska ha inflyttningsfest nästa lördag (måste börja ringa runt) så vi ska göra det så fint och klart vi bara kan innan dess =) Vi har tydligen en väldigt speciell granne, en 60-årig gubbe vars passion i livet är att jävlas med de unga grannarna, examensdagen började han bråka med ett gäng killar i en lägenheten ovanför oss KLOCKAN TIO!!! Helt seriöst, man måste få ha fest ibland, klarar man inte av grannar ska man inte bo i lägenhet! Så vi får väl se om han kommer o skriker på oss. Snälla Sylvia (granne våningen över, 86 år gammal) sa åt oss att vi ska tala emot honom: "han ska minsann inte få skrämma någon, för mig får i ha hur mycket fest ni vill" Haha hon är hur skön som helst!

Igår fick jag en avi från posten om att min kamera har kommit, Jens åkte och skulle plocka ut den, men då kan den inte hämtas förrän på måndag. Jag fattar inte det där med posten. Gillar det inte, dom bara krånglar! Annars när jg fått en avi så har paketet kommit samtidigt. Knäppt värre!!

Jag har bokat min resa hem till underbara mamma och pappa, 6-17/8! Helt lovely, då ska jag vara med Sanna när hon är ledig, jag har hunnit lova att vi ska till Ullared =) Och så ska jag klippa av håret ännu mer och färga de snyggt hos världens bästa frisör, Nina på Salong Knuten i Vara =)

Jens har världens skönaste fredagar, jobbar 7-11,15.. Så han kommer snart hem och så far jag och jobbar vid 12,30-18,00.

Nu ska ja löka framför Tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0