Planer

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske försöka sätta upp lite tavlor och sånt på väggarna. Det börjar kännas att det är ganska kalt.

Nu är midsommarplanerna klara, jag och Jens ska vara på olika ställen, helt enkelt för att vi vill vara med olika folk. Jag ska vara hemma hos Sandra och Markus, rätt skönt oxå, då har jag nästan krypavstånd hem. Och Jens ska åka till Pålberget till Eriks stuga.

Jag pratade med min Sanna igår, jäättelänge. Ush vad jag saknar henne, helt sjukt! Men jag kommer hem i augusti och då får vi ses så mycket vi bara kan, jag tror visst jag lovade att vi ska åka till Ullared då =)

Nä, nu ska jag nog äta lite frukost. Kaffe och macka =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0