Midsommarhelg o nytt jobb

Idag har jag jobbat första dagen på Life (hälsokostsbutik) i Småstaden.. Det gick bra, givetvis kan jag inte alt riktigt än så jag får ibland skicka kunder vidare till Eva-Carin ( som jag jobbat med idag). Det var ganska mycket att göra på fömiddagen idag så när jag skulle lämnas HELT ensam på Eva-Carins lunch blev jag lite nervös. Hur som helst gick det riktigt bra, Marie (chefen som egentligen har semester) kom förbi en stund så då kunde hon hjälpa mig lite. Jag är nöjd med dagen men nu är jag nervös för imorgon, ska öppna helt själv klockan 10 och ska sen vara ensam fram till 12.30 då Eva-Carin börjar. Behöver jag tillägga att det var fram till då som vi hade mycket att göra idag.. Waaaaaa. Hoppas inte jag får några sura kunder som tycker att jag ska kunna allt, JAG ÄR BARA SEMESTERVIKARIE!!!

Midsommar var bra, Jens var som sagt i Pålberget och hade skoj. Jag var hos Sandra och Markus och hade jätteskojigt. Där var lagom mycket folk, ca 10 pers, så det var inga problem att vara social med alla.. =) Vi gjorde en midsommarstång, grillade, surrade och drack, allt som hör midsommar till!

Lördagen var lugn, jag sov längre än på typ 2 år, till klockan 13.00 (12.50 om jag ska vara helt ärlig), Jens kom hem vid 16-tiden lagom sliten. Sandra och Markus kom förbi på kvällen och kikade film och åt snarre. Trevligt trevligt!!!

Söndag for jag och Sandra till räkstigen och solade och badade lite, helt underbart skönt. Sen tog vi en glass med godiskross på Kioskpiraten.. MUMS!!

Kanonhelg verkligen... Och snart är det båtpremiär och dansar och ler!! =)

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0