Marika och Leo

Idag har varit en mycket trevlig dag. Jag är just nu anställd av proffspoolen, ett bemmaningsföretag, och den här veckan hade dom inget jobb åt mig så jag går hemma och får betalt för det, för min månadslön är jag garanterad =)

Iallafall, jag åkte till Marika och hälsade på henne och lille Leo, han börjar bli ordentligt stor nu, så himla söt stor liten pojke! Det var mycket trevligt att sitta hemma hos henne och surra bort några timmar. När jag kom hem gick jag och handlade lite mat till middagen, tacopaj skulle det bjudas på. Mycket gott blev det, Jens kom dock hem jättedålig från jobbet så han hade väl inte jättestor matlust. Vid halv sex hade jag klipptid på hårstudion, men innan jag gick dit gick jag på Life och köpte meducin åt sjuklingen hemma, Kan Jang och Sinova-tabletter, guld vid förkylning.

Jag var mycket nervös inför klippningen, jag har haft samma frisör sen sjuan förutom två gånger i Västerås, varav en jag vart fruktansvärt missnöjd med! Men hur som helst vart jag jättenöjd, min nya frisör är JÄTTEDUKTIG! Hon hade nyss fårr gesällprovet avklarat men gud vilken duktig tjej. Jag är så nöjd =)

Jag håller på och letar efter ny kamera och jag tror jag har hittat vinnaren, Canon Ixus 75. Och köper jag den på elgiganten.se får jag den+väska+2GB SD-kort för 2790:-... och det känns som ett väldigt bra pris.. Vet ni, jag kommer nog att beställa den typ skitsnart. Säkert innan jag går och lägger mig idag!

Nu har jag inget mer svammel att få ur mig så nu lägger jag ner.
Jag har ingen aning om vilka som läser det här, så ni kanske kan skriva en liten kommentar så ja vet?
Kram hej

Kommentarer
Postat av: Annika Nykvist

Halloj gumman. Blev nyfiken och gick in och kollade. Kul att följa eran vardag, när man innte ses och hörs så ofta. D et är ngt fel på min msn så jag kan ibland inte börja skriva utan att ngn får skriva till mig först, så därför skrev jag inte tillbaks igår. Sköt om er. Bamse kram bfrån fam Nykvist

2007-06-13 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0