Första inlägget

Hej hej!

Jag har toklessnat på lunar så nu tänker jag skriva här istället. Nu kan jag välja vilka som ska läsa vad jag skriver. Åtminstone i större utsträckning än på lunar, där finns många äckel.. urk!

Har väl egentligen inte så mycket att skriva, tror jag.
Vi har flyttat in i nya lägenheten och det börjar bli riktigt bra ordning nu. Småplock finns det ju alltidoch några tavlor har vi inte hunnit sätta upp än. Omtapetserat ska vi få i vardagsrummet, för 900kr, jag ska ringa RAWI och pruta tror jag för hela väggarna är FULLA av plugghål, finns inte en chans att vi nånsin skulle kunna täcka över alla hål med tavlor o.d. Så jag vill ha billigare =) Sen ska Petter fixa sovrummet så vi får finare färg än äcklig mossgrön. Uppskattas mycket!

  Nu ska ja göra nåt vettigare, typ leta efter ny kamera =)

Ha de fint.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0