Mamma och pappa i Piteå

I lördags kom mamma och pappa och fyra vovvar inrullandes med husbil på gården i Svensbyn! Det var jätteroligt att de kom och ännu roligare var att alla hundarna för första gången  kunde följa med, jag var så stolt över dom hela tiden, de skötte sig verkligen exemplariskt, gjorde inga misstag alls =) Det är inte för inte att vi tycker de är världens finaste vovvar!

Vi har inte gjort speciellt mycket i helgen mer än att vara utomhus (från morgon till kväll eftersom inte hundarna fick gå in i huset då Jens är allergisk) gå promenader och bada hundarna i Svemsbyfjärden.

Måste bara visa några fina bilder från helgen.

image4
Libra, vackraste bruna flaten i världen!
image3
Mymmel, badtokigast av de alla!

image5
Cima, sötast!!
image7
Primo,  fina bebisen!

Fick massa fina bilder på alla vovvar och familjemedlemmar i helgen (tack vare min nya fina kamera) men jag ids inte lägga upp alla här. De kommer på http://MinnaMinna.pixbox.se så småningom.

Är jättenöjd med helgen, men som alltid var det jättejobbigt när det blev dags att säga hejdå igår eftermiddag!

Längtar nu tills jag ska åka hem den 9/8-20/8!!!

Nu ska ja duscha och skrubba  med svampen på massa konstiga insektsbett på mina ben, säkert 150 st pyttesmå!!! Säkert några läskiga gräsloppor som bitit mig, det kliar som satingen iallafall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0